Bring on Tomorrow: Ford afslører stilskifte med fokus på fremtiden

06-02-2020

Ford introducerer det nye markante slogan ‘Bring on Tomorrow’, der samtidig varsler et stilskifte for virksomhedens europæiske personbiler.

I en tid hvor bilbranchen står over for store forandringer, sigter Ford efter at tage teten i fremtidens mobilitetsløsninger med lanceringen af hele 14 elektrificerede bilmodeller inden udgangen af 2020.

“Denne nye retning for vores brand er meget mere end en marketingkampagne – det er en ny retningslinje for vores medarbejdere, der afspejler disse hektiske tider og samtidig sætter Ford i front for reel forandring. Vi står til at levere et markant modelprogram fyldt med innovation og ny teknologi, som vores kunder vil elske – og i spydspidsen for alt dette står Mustang Mach-E,” uddyber Anthony Ireson, marketingdirektør hos Ford Europa. 

Mach-E spiller hovedrollen i Fords første ’Bring on Tomorrow’-reklame, der bringer den ikoniske Ford Mustangs kendetegn – frihed, fremdrift, performance og oprør – videre ind i fremtiden. Den 100% elektriske Mustang Mach-E forventes lanceret i Danmark i december 2020, men kan bestilles fra sommeren 2020 med forventet levering i starten af 2021.  

Også den nye Ford Puma bliver fremvist i en ny reklame, der sætter spotlyset på den innovative crossover, som kommer med Fords avancerede mildhybridteknologi og opsigtsvækkende design. Ford Puma fås hos de danske Ford-forhandlere nu.

En tredje ‘Bring on Tomorrow’-reklame venter til april, der kredser om den nye Ford Kuga. Den stilede SUV bliver Fords hidtil mest elektrificerede model med både en plug-in-hybrid-, mildhybrid- og fuldhybridvariant og lanceres hos danske Ford-forhandlere til foråret.

Alle tre reklamer er produceret af reklamebureauet AMV BBDO og instrueret af danske Nicolai Fuglsig, der er bredt anerkendt for sit kommercielle instruktionsarbejde. Han har blandt andet gjort sig fortjent til 4 Emmy-nomineringer og vandt en Emmy i 2013 i kategorien ’Outstanding Commercial’. Nicolai Fuglsigs tidligere reklamearbejde tæller blandt andet Sonys ’Balls’ og Nikes ’Possibilities’.

Kontakt osSe flere nyheder

Nyheder og events

Aktuelle kampagner

Se tilbud fra Martin Iversen Aps

Nyheder og events

Se nyheder fra Martin Iversen Aps